Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Våren är här på riktigt

Av ☆ ღ ♥ Maria ♥ ღ ☆ - 23 april 2009 17:59

Snön är så gott som borta. Det är endast lite i skugglägen samt de värsta snöhögarna som varit i vinter som är kvar.


Tiden rusar i väg och det står inte på förrän det är sommarlov. Visst är det härligt. Man märker även på barnen vad de tycker det är skönt med vår och längtar tills studsmattan är framme. I helgen har jag lovat dem att den skall stå på gräset så jag hoppas verkligen att jag håller löftet. Annars blir nog A riktigt arg på mig då hon är så himla principfast. Har man lovat så har man lovat.


Nä nu ska jag ladda för att åka på jobbet igen---möte.


See you


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här var det stiltje. Har som inte hunnit med. Det är som det brukar vara när man jobbar inom barnomsorgen och det är slutet på en termin. Det är så mycket så man har knappt någon egen fritid.   Det vi pysslat med är lite av varje. Vi har dels hälsat ...

I dag är det förskolans dag. Det ska Hästhagen fira hos barnen och personalen på Norrskenets förskola. Gud vad roligt och trevligt det ska bli.   Vinke vink    ...

en kortfilm på  Mozarts första jaktsituation  

Detta vill jag verkligen kalla en äkta stallkatt som verkligen älskar sin kompis ...

Här är en bild på våran nya familjemedlem. Han är väldigt go och busig fast på bilden så ser han mest fundersam ut vart han är på väg. Det är i bilen på väg till sitt nya hem.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards